وضعیت نامطلوب آسفالت در گرمی

وجود چاله چوله در خیابانهای گرمی رفته به رفته دارد به یک روند عادی تبدیل می شوند و مردم از این شرایط ناراضی اند زیرا ادامه این وضعیت علاوه بر خسارات مادی به خودروها به روحیه شهروندان نیز لطمه می زند.
کد خبر: ۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹ 18 February 2015

وضعیت نامناسب آسفالت کوچه ها و حتی خیابانهای اصلی شهر گرمی این روزها داد اهالی این شهر را درآورده است.

به گزارش تابناک اردبیل، وجود چاله چوله در خیابانهای گرمی رفته به رفته دارد به یک روند عادی تبدیل می شوند و مردم از این شرایط ناراضی اند زیرا ادامه این وضعیت علاوه بر خسارات مادی به خودروها به روحیه شهروندان نیز لطمه می زند.

این وضعیت نامطلوب و کیفیت نامناسب خیابانها در شأن مردم و حقوق شهروندی نیست و گلایه مندی مردم را در پی داشته است بنابراین می طلبد مسئولان چاره ای اساسی برای حل این مشکل بیندیشند.

رسول حسن زاده شهردار گرمی با بیان اینکه تاکنون 1200 تن قیر خریداری شده و 7 هزار تن مصالح در کارخانه قیر شهرداری آماده است افزود: با مساعد شدن شرایط جوی هوا کلیه معابر و خیابانهای اصلی و فرعی شهر گرمی بصورت مکانیزه آسفالت خواهد شد.

محمود علائی فرماندار گرمی هم با یادآوری اینکه شهرداری یک نهاد خودگردان است و شهرداری گرمی تا کنون در دریافت مطالبات خود کوتاهی کرده است افزود: از محل ماده 180 در اختیار نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی مبلغ 3 میلیارد و 200 میلیون تومان و از محل تملک دارایی استان مبلغ 1 میلیارد تومان برای کمک به شهرداری گرمی تخصیص یافته است و هم اکنون 50 درصد این اعتبارات جذب و در حساب شهرداری گرمی نگهداری می شود.

وی اختصاص این مبلغ دولت به شهرداری گرمی را در سالجاری یک فرصت مناسب عنوان کرد و بهسازی خیابانها و معابر را از سوی شورای شهر و شهرداری خواستار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار