از ساعت 14 امروز اجرا می‌شود؛

محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی مشهد

به مناسبت شب‌های قدر، پاره‌ای محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی مشهد از ساعت 14 امروز به بعد اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 05 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی امامی میبدی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با روزهای چهاردهم، شانزدهم و هجدهم تیرماه و به مناسبت فرارسیدن شب‌های قدر پاره‌ای محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی مشهد و مبادی ورودی حرم مطهر رضوی از ساعت 14 امروز اعمال خواهد شد.

وی افزود: در روزهای چهاردهم، شانزدهم و هجدهم تیرماه جاری توقف هرگونه وسیله نقلیه در دو سمت مسیرهای غرب میدان شهدا به سمت خیابان شیرازی، حرم مطهر رضوی و روگذر شیرازی، خیابان امام رضا(ع) حدفاصل میدان بیت‌المقدس تا رینگ زیرگذر و خیابان طبرسی از تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهر رضوی ممنوع است.

امامی ادامه داد: همچنین توقف وسایل نقلیه در مسیرهای خیابان نواب صفوی از میدان پنجراه تا حرم مطهر رضوی، طول خیابان شهید اندرزگو از میدان بیت‌المقدس تا بازار سرشور، خیابان شهید رجایی تا تقاطع شهدا و خیابان آیت‌الله بهجت از تقاطع شهدا تا تقاطع بهجت ممنوع است و در صورت توقف به پارکینگ منتقل خواهند شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین از ساعت 20 روزهای چهاردهم، شانزدهم و هجدهم تیرماه جاری تا پایان مراسم، تردد تمامی خودروها به سمت حرم مطهر رضوی ممنوع است.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که محدودیتی وجود نداشته باشد، تردد خودروهای عمومی در برخی معابر بلامانع است.

امامی با اشاره به اینکه تمامی تقاطع‌های منتهی به هسته مرکزی شهر در روزهای ذکر شده به صورت بهینه زمانبندی می‌شوند، گفت: اتاق بحرانی به منظور کنترل دقیق وضعیت ترافیکی شهر مشهد با حضور دستگاه‌های مختلف و خدمات‌رسان در مرکز کنترل ترافیک تشکیل شده است که به صورت 24 ساعته و در 3 شیفت به رصد وضعیت ترافیکی شهر می‌پردازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار