تقاطع غیرهمسطح ورودی فرودگاه و بلوار ولایت يزد كلنگ‌زني شد

کلنگ عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح ورودی فرودگاه و بلوار ولایت شهر يزد با حضور شهردار و ريیس شورای اسلامی و تعدادي از مديران شهر يزد در محل تقاطع به زمین زده شد.
کد خبر: ۵۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 05 July 2015
به گزارش تابناک یزد"محمد رضا عظیمی زاده" شهردار یزد در مراسم کلنگ زنی این مراسم خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح و تملک باقی مانده زمین‌های موجود در بلوار ولایت، شاهد روان سازي ترافیک در بلوار جمهوری و مسیرهای مربوطه خواهیم بود.

"محمد فقیه خراسانی" رييس كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر يزد نيز در این مراسم با اشاره به مشکلات تردد در ساعات پيك ترافيكي، این تقاطع را برای این منطقه لازم و ضروری دانست و یادآور شد: تمام تلاش شورای اسلامی شهر یزد در تصویب این گونه طرح‌ها، رفاه حال شهروندان است.

اين طرح با پیش‌بینی بودجه 80 میلیارد ریال به صورت زیرگذري به طول 350 متر و عرض 9 متر اجرا خواهد شد كه در بخش تملک 50 میلیارد ریال و در بخش اجرا 30 میلیارد ریال هزینه در برخواهد داشت.

حاضران در اين مراسم کلنگ‌زنی ضمن بازديد از کمربند سبز یزد واقع در کمربندی یزد - اشکذر که کار نهال کاری آن توسط منابع طبیعی انجام شده و در ادامه به شهرداری یزد واگذار شده است، نيز بازديد كردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار