کشف ۳ تن انواع موادمخدر در مازندران

۳ تن انواع موادمخدر از ۷۶ باند تهیه وتوزیع موادمخدر در مازندران کسف شد.
کد خبر: ۵۷۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 03 March 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با باند‌های تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سال جاری در چندین مرحله عملیات در سطح شهرستان‌های استان موفق به کشف بیش از ۳ تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر تریاک، شیشه و هروئین شدند.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی کشفیات موادمخدر در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از اجرای هزار و ۹۳۵ طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل جاده ها در راستای برخورد با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر خبر داد و افزود: این طرح‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران با اشاره به دستگیری ۷ هزار متهم به خرده فروشی موادمخدر در این ارتباط از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ ثقفی از دستگیری ۶ هزار معتاد به موادمخدر و ۶۰۰ معتاد متجاهر امسال در استان خبر داد و افزود: این افراد به مراکز بازپروری ماده ۱۶ و ۱۵ استان تحویل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از ۲۸ هزار عدد انواع قرص و دارو‌های مخدر و توقیف یک هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو در سطح استان خبر داد.

سرهنگ ثقفی با هشدار به خانواده‌ها در خصوص مراقبت از فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سوء مصرف موادمخدر، گفت: خانواده مهمترین و اولین نهاد اجتماعی در جامعه است که نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان دارد.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار