مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مطرح کرد؛

جلوگیری از توسعه فیزیکی استان قم

به دنبال توسعه درون زای شهر قم هستیم و از توسعه فیزیکی شهر جلوگیری خواهیم کرد،چهار هزار هکتار از اراضی شهری قم نیازمند بازآفرینی است و700 هزار نفر در این مناطق سکونت دارند.
کد خبر: ۵۷۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 03 March 2018

به گزارش تابناک قم، حسن صبوری، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در سکونتگاه‌های غیررسمی در شهر قم گفت: احداث چهار سالن ورزشی،دو واحد آموزشی،9 خانه دانش و زمین چمن مصنوعی، چهار مرکز بهداشتی درمانی و یک کلانتری و نیز 68 هزار متر مربع روکش آسفالت در این سکونتگاه‌ها با هزینه 11 میلیارد تومان صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: پروژه درمانگاه امام علی النقی(ع) هم اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این درمانگاه دارای 590 مترمربع مساحت است، احداث این پروژه از امسال آغاز شد و برای تکمیل آن 850 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: سه سال است که برای سه کلان شهر مذهبی یعنی مشهد، شیراز و قم ردیف اعتباری در بودجه در نظر گرفته شده است، اما این ردیف بودجه به قم تخصیص پیدا نمی‌کند، به دلیل این بودجه، ردیف‌های مربوط به قم از بودجه شرکت عمران و بهسازی ایران حذف شده است.

صبوری یادآورشد: به دنبال توسعه درون زای شهر قم هستیم و از توسعه فیزیکی شهر جلوگیری خواهیم کرد، چهار هزار هکتار از اراضی شهری قم نیازمند بازآفرینی است و 700 هزار نفر در این مناطق سکونت دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار