تداوم بررسی کیفیت نان تولیدی اردبیل

استاندار اردبیل گفت: کیفیت نان تولیدی اردبیل بطور مداوم بررسی می شود و از این جهت کیفیت آرد تولیدی در استان نیز مناسب است.
کد خبر: ۵۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 04 July 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه اردبیل، مجید خدابخش در بازدید از کارخانجات آردسازی اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بحث کیفیت نان تولید شده در اردبیل مرتبا توسط دستگاه‌های اجرایی مربوط به صورت مداوم بررسی می‌شود، گفت: نان اصلی‌ترین تغذیه مردم است و کیفیت این محصول تولید شده باید قابل قبول باشد، تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه های بسیاری از کارخانجات آردسازی شهر اردبیل نیازمند به روز رسانی است، افزود: نیازمند یک مدیریت و برنامه‌ریزی شهری مناسب هستیم که این کارخانجات از وسط شهر به یک مجتمع مخصوص کارخانجات آردسازی انتقال یابند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: کارخانجات آردسازی می‌توانند تحت نظر کارخانه خود، یک شرکت صادراتی نیز داشته باشند که هم خرید گندم و هم صادرات آن را به طور دقیق انجام دهند.

خدابخش با بیان اینکه اگر این کارخانجات به منطقه ویژه اقتصادی منتقل شوند، قطعا مشکل صادرات نیز برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم با ارائه برنامه‌های مناسب مشکلات را برطرف کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار