پیام قدردانی مجمع نمایندگان قزوین بابت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن

مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور حماسی قشر‌های مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۶۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 20 February 2018

به گزارش تابناک قزوین در این پیام که نسخه ای از آن شامگاه دوشنبه برای خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین ارسال شده، آمده است:
حماسه و پایمردی مردم فهیم و هوشمند استان قزوین و شرکت اقشار و طبقات مختلف در همراهی با مردمان ایران زمین در پاسداشت از میراث مقدس به جای مانده امام راحل و پاسخگویی به مقتدای خود مقام معظم رهبری که موجب یاس و سرگشتگی استکبار زبون گردید، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات استان در دفاع ازانقلاب اسلامی افزود.
در بخش بعدی این پیام آمده است: بدینوسیله مجمع نمایندگان استان پیشانی شکر این عظمت بی بدیل و وحدت بی نظیر را بر درگاه خداوند بی همتا ساییده و بر روح بلند و قدم‌های استوار آحاد مردم استان در ایمان به نظام اسلامی و ایران مقتدر بوسه قدردانی و خدمت گزاری زده و از درگاه خداوند آرزوی موفقیت،سلامت،سربلندی و پایداری در عقیده، ایمان رابرای همگان مسئلت می‌نماییم.
در قسمت پایانی این پیام نیز آورده شده است: به پاس این همت الهی و حضور همیشگی نیز انتظار دارد مجموع قوا بویژه دولت مردان و عوامل اجرایی در گشایش سختی‌ها و چالش‌های فراروی ملت علی الخصوص مشکلات رفاهی و ایجاد اشتغال برای جوانان غیرتمند این مرزو بوم از هیچ کوششی دریغ نورزند.
استان قزوین در مجلس شورای اسلامی دارای چهار نماینده است.
سیده حمیده زرآبادی و داوود محمدی نمایندگان مردم قزوین،آبیک و البرز، بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان و روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار