توضیحات آموزش و پرورش قم درخصوص پخش یک فیلم آموزشی

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش قم درخصوص اعتراض چند روز قبل برخی از اولیای دانش آموزان یکی از مدارس استان در زمینه پخش فیلم آموزشی اعضای بدن انسان برای دانش آموزان مقطع دوم ابتدایی توضیحاتی را بیان کرد.
کد خبر: ۵۶۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ 06 February 2018

به گزارش تابناک قم، غلامرضا رضایی اظهار داشت: به تصویر درآوردن کلیپی در واحد آموزشی شهید آوینی قم در منطقه پردیسان قم با هدف موضوع تربیتی صورت پذیرفته و هیچگونه عمدی برای انحراف از مسایل تربیتی و آموزشی را در بر نداشته است و صرفا برای پرداختن به مهارت نه گفتن در برابر کردار،گفتار و رفتار آسیب زا و روشنگری در این زمینه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان قم با تاکید بر تعالیم مکتب انسان ساز اسلام و تکیه بر منشور اخلاقی و تعهد به نظام و توجه جدی به منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی و سند تحول بنیادین همچنان با هدف رساندن دانش آموز به‌ حیات طیبه اقدام می نماید و در صورت هرگونه تخطی از این مسیر به طور قطع پاسخگو خواهد بود.

وی ادامه داد: مورد مطرح شده در این واحد آموزشی یک سوء تفاهم بوده که خوشبختانه با همکاری مدیر محترم و برخی از نمایندگان اولیا و امام جماعت مسجد محل به پایان خوش منجر گردید.

رضایی اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم با بهره گیری از قرآن کریم و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مسیر روشنی را فرا روی دانش آموزان خوب خود قرار دهیم.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار