توقیف کاروان حمل کالای قاچاق در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از توقیف 8 دستگاه خودرو که به‌صورت کاروانی در محورهای مواصلاتی استان در حال حمل کالای قاچاق بودند، خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 05 February 2018

 

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، سرهنگ آرش مرادی اظهار کرد: مأموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی استان، حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه «قزوین- زنجان» در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا، به 8 دستگاه خودرو سواری مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی ادامه داد: رانندگان خودروها (4 دستگاه پژو، 3 دستگاه سمند و یک دستگاه سواری پراید) با مشاهده مأموران و بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت‌بالا متواری و بلافاصله واحد گشت به تعقیب خودرو پرداخته و با همکاری سایر واحدهای گشتی موفق به توقیف خودروها در عوارضی «قزوین – کرج» شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی مأموران از آن تعداد 2 هزار و 746 ثوب الیسه خارجی قاچاق و 390 بسته لوازم بهداشتی کشف و رانندگان خودروها دستگیر و به همراه کالای قاچاق به مقر پلیس انتقال داده شدند.

مرادی با اشاره به ارزش 800 میلیون ریالی کالای قاچاق کشف‌شده برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار