از سوی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر؛

قاچاقچی حرفه‌ای شیشه و هروئین در اردبیل دستگیر شد

با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر با ۲ کیلو و ۴۹۲ گرم شیشه و هروئین در اردبیل دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 01 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، سرهنگ محمد خیرخواه بشر اظهار داشت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین در اردبیل دستگیر و محموله قاچاق از این فرد کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل افزود: این قاچاقچی که با یک دستگاه خودروی 206 قصد انتقال محموله بزرگ شیشه و هروئین از مرکز کشور به اردبیل را داشت با انجام تحقیقات گسترده و هدفمند ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شناسایی شد.

وی با اشاره به تشکیل اکیپ‌های عملیاتی برای دستگیری این فرد بیان کرد:‌ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سه تیم عملیاتی برای دستگیری این فرد قاچاقچی تشکیل داده و با پوشش انتظامی منطقه، خودروی حامل مواد مخدر این فرد را در داخل شهر اردبیل شناسایی و توقیف کردند.

خیرخواه بشر در گفتگو با تسنیم گفت: به دنبال این امر بازرسی‌های لازم از سوی ماموران از این خودرو انجام و مقدار دو کیلو و 492 گرم شیشه و هروئین که در خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند و فرد قاچاقچی دستگیر و پرونده قاچاق برای وی تشکیل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با بیان اینکه در خودروی این قاچاقچی یک دست ترازوی توزین مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد، تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به صورت شبانه‌روزی در راستای مبارزه با قاچاقچیان اقدام کرده و تلاش می‌کند تا هر چه بیشتر عرصه برای قاچاقچان مواد مخدر در استان تنگ‌تر شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار