بخشدار دیشموک در گفتگو با خبرنگار تابناک مطرح کرد؛

وضعیت بحرانی در دیشموک/برف و یخبندان و قطع ارتباط مسیرهای تمام روستاهای بخش دیشموک/درخواست کمک از ستاد مدیریت بحران و راهداری کهگیلویه

برف و یخبندان مسیرهای ارتباطی تمام روستاهای بخش دیشموک را قطع کرد است و بخشدار دیشموک از ستاد مدیریت بحران درخواست کمک کرده است.
کد خبر: ۵۵۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 20 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، امیریان بخشدار دیشموک ضمن ابراز شکر گزاری به درگاه خدا به جهت ریزش نعمت الهی باران و برف،اظهار داشت: بارش برف در منطقه سرحد نسبت به سالهای اخیر بی سابقه بوده و به همین جهت ارتباط دهها روستای بخش با شهر دیشموک قطع شده است.

بخشدار دیشموک گفت: هم اکنون مسیر دیشموک به لیراب و مورخانی و بناری و چندین روستای دیگر قطع میباشد و نسبت به همه کسانی که قصد سفر به حوزه سرحدی را دارند درخواست نمود که جنبه ایمنی را رعایت نمایند.

وی گفت: بیش از همه نگران محرومترین روستاهای این بخش یعنی رودریش و آجم هستم و هم اکنون تنها از طریق مخابراتی با انها ارتباط دارم و مسیر زمینی این روستاها به سمت مارگون نیز پوشیده از برف سنگین میباشد و عملا اگر اتفاقی در آجم و رود ریش بیفتد، جز از طریق بالگرد های هلال احمر راه دیگری جهت رسیدن به این منطقه نیست.

حسن امیریان همچنین از قطع ارتباط مسیر چندار، سرگچ و راه ارتباطی دیشموک،اسفندان سخن گفت و از مدیران محترم شهرستانی و استانی مرتبط با حوزه بحران به ویژه مرکز راهداری و حمل و نقل کهگیلویه خواست که از امشب نسبت به استقرار دستگاههای خود در مرکز بخش دیشموک اقدام نمایند.

امیریان بخشدار دیشموک افزود: به جهت برف سنگین در حوزه سرحد امکان حضور در مدارس، برای معلمانی که محل سکونتشان در شهر دیشموک میباشد وجود ندارد و از انها و همه مردم خواست تا اطلاع بعدی از تردد در مسیر دیشموک به سرحد خود داری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار