برپایی نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی در اردبیل دایر می‌شود.
کد خبر: ۵۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 30 June 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدناصر اسحاقی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی در اردبیل اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی با حضور ناشران و فعالان قرآنی در جنب مصلای اردبیل دایر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اجرای برنامه تئاتر خیابانی با پیام و موضوع قصص قرآنی در جنب مصلای اردبیل و برپایی نمایشگاه محصولات قرآنی در این محل با حضور ناشران و فعالان قرآنی از مهمترین برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به اینکه مراسم جزءخوانی در مصلای اردبیل عصر هر روز ساعت 18 برپا می‌شود، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی همت ویژه‌ای در برپایی این مراسم جزءخوانی دارند و به ویژه کانون فرهنگی هنری مشفقین تلاش بسیاری در برگزاری این مراسم انجام داده‌اند.

اسحاقی با بیان اینکه محافل انس با قرآن کریم نیز در 4 شهرستان با همکاری ادارات شهرستان برگزار می‌شود، افزود: ترویج فرهنگ قرآنی یکی از وظایف ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی است که همزمان با ماه مبارک رمضان این فعالیت‌ها با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد افزایش یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تشریح اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 2 هزار جلد قرآن کریم در مساجد و جلسات قرآنی توزیع شده است، بیان کرد: مراسم تجلیل از فعالان قرآنی ماه مبارک رمضان و پیشکسوتان قرآنی نیز پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار