مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خبر داد

فروش 350 هزار کارت بلیط به شهروندان قزوینی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه از فروش 350 هزار کارت بلیط به شهروندان قزوینی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 02 January 2018

 محمدحسن ایرانخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: نخستین سامانه کارت بلیط ایران بعد از تهران، در قزوین ایجاد شده است.

وی با اشاره به مزایای کارت بلیط افزود: با صدور این کارت‌ها مشکلات بی‌شماری در پرداخت کرایه مسافران به رانندگان برطرف شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه یادآور شد: از جمله اهداف کارت بلیط، تسهیل در جابه‌جایی مسافران، پرداخت سریع کرایه و کنترل کردن راحت پرداخت کرایه است.

ایرانخواه با اشاره به اینکه سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه 350 هزار کارت بلیط به شهروندان قزوینی فروخته است، عنوان کرد: این مطلب بیانگر استقبال خوب شهروندان در استفاده از کارت بلیط است.

این مسؤول با اشاره به ارائه خدمات جابه‌جایی به مسافران در مناسبت‌های مختلف تصریح کرد: اعتبار دادن این خدمات باید در بودجه 97 شهرداری قزوین دیده شود تا با مشکلاتی در آینده مواجه نباشیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه اضافه کرد: ارائه خدمات به تیم‌ها و هیأت‌های ورزشی، کمبود سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ناوگان اتوبوسرانی و توسعه خطوط تندرو اتوبوسرانی از مشکلاتی است که باید اقدامات لازم در رفع آن‌ها انجام شود.

ایرانخواه بیان کرد: تعداد سرویس سالیانه در شهر قزوین دو هزار و 425 سرویس بوده که 50 سرویس برون‌شهری و دو هزار و 375 سرویس درون‌شهری است.

وی با اشاره به ضرورت خرید دو دستگاه اتوبوس با هزینه یک و نیم میلیارد تومان خاطرنشان کرد: خرید این اتوبوس‌ها برای تقاضاهای برون‌شهری بوده که بررسی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه ادامه داد: مسؤولان و کارکنان این سازمان با انجام اقدامات مختلف تلاش می‌کنند تا رضایتمندی شهروندان قزوینی را فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار