استاندار یزد:

رضایت مردم در قیمت گذاری ها در اولویت است

استاندار یزد گفت: بخش های مرتبط با بازار در تنظیم قیمت ها رضایت مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهند و دستگاه های نظارتی ، بازرسی های لازم را انجام خواهند داد.
کد خبر: ۵۴۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 02 January 2018

به گزارش تابناک یزد، محمود زمانی قمی،  در نشست ستاد تنظیم بازار با تأکید بر لزوم توجه به منافع مردم، اظهار کرد: به عنوان مسئول امنیت استان در صورتی دستورالعملی در تضاد با منافع مردم باشد، حتما لغو می کند.
وی افزود: فضای رقابت در بازار خوب است اما نباید یک کالا دارای چند قیمت باشد و این امر مستلزم توجه دستگاه ها و بازرسی های جدی و برخورد با متخلفان است.
استاندار یزد اضافه کرد: با توجه به نزدیکی پایان سال باید تدابیر ویژه ای برای مواد غذایی اساسی و بخصوص میوه شب عید تدبیر شود تا مردم دچار مشکل نشوند.
زمانی قمی یادآور شد: نزدیک عید نباید افزایش قیمت ها موجب نارضایتی شهروندان شود، ضمن آنکه بازاریان هم توجه داشته باشند دخالت دولت در قیمت گذاری ها تنها به دلیل بهتر شدن شرایط و رضایت عمومی است و دستورالعمل های صادره در این خصوص از سوی استاندار لازم الاجراست.
به گزارش ایرنا، در این جلسه گزارش هایی در باره وضعیت بازار، نحوه برخورد با افزایش قیمت برخی کالاها ، ذخیره میوه شب عید ، وضعیت ذخیره برخی کالاها همچون مرغ و گوشت قرمز ، چگونگی کاهش قیمت تخم مرغ و لزوم ایجاد بازار عرضه مستقیم کالاهای اساسی در استان ارائه شد.

رضایت مردم در قیمت گذاری ها در اولویت است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار