بیانیه هیات رییسه ی دانشگاه مازندران همزمان با 9 دی

با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای۰ انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار گرفته و در راه تحقق این مهم، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
کد خبر: ۵۴۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 30 December 2017

به گزارش تابناک مازندران، هیات رییسه دانشگاه مازندران به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی بیانیه ای صادر کرد، متن این بیانیه بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ انقلاب اسلامی، دوران افتخار‌ آمیزی است که در اذهان ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی نقش بسته است. دلاوری‌های دلاورمردان دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، پیشرفت‌های هسته‌ای و سرعت رشد علم و فناوری، نمونه‌های بارزی است از هویت هر ایرانی فرهیخته با عرق ملی و دینی. در این میان دشمنان ایران اسلامی پیوسته در تلاش بوده‌ و هستند تا مسیر توسعه و پیشرفت این ملت بزرگ را سد نمایند.

نهم دی‌ماه نیز برگ زرین دیگری در تاریخ پرحماسه‌ی ایران است که مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان داد توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان متوقف کند.

حماسه‌ی 9 دی، تجلی اراده‌ی الهی حضور در عرصه‌‌ی مجاهدانه، تحقق پیوند ناگسستنی امت و رهبری، برخاسته از دشمن‌‌‌‌‌شناسى و وقت‌‌‌‌‌شناسى، نماد بیداری و ایستادگی ملت در پای عهدی دیرین با امام راحل(ره) است. روزی که عنایات حق‌تعالی شامل مردم انقلابی شد تا از گذرگاهی دیگر و در آزمونی دشوارتر در برابر نقشه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان برای عبور از گردنه‌های سخت، همتی دوباره گمارند، تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و دشمنان این مرز و بوم و بویژه آمریکای جهان‌خوار را نا امید سازند.

هیات رییسه‌ی دانشگاه مازندران هم‌صدا با جامعه‌‌ی دانشگاهیان و فرهیختگان کشور در کنار سایر اقشار ملت، با الهام از حماسه‌های باشکوه تاریخ انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد: با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای۰ انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار گرفته و در راه تحقق این مهم، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

هیات رییسه‌ی دانشگاه مازندران

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار