معرفی معاونین عمرانی و اقتصادی استانداری اردبیل

کد خبر: ۵۴۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳ 20 December 2017

 طی مراسمی بهروز ندایی به عنوان معاون امور عمرانی و بهمن حسین زاده به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل معرفی و منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار اردبیل بعدازظهر چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه دو معاون استانداری اردبیل خدمت‌رسانی به مردم را اولویت فعالیت دولت دانست.

اکبر بهنام جو با بیان اینکه مدیران می‌بایست خود را بدهکار و مدیون مردم بدانند، ادامه داد: توقع مردم ایجاد فرصت‌های اشتغال، ایجاد نشاط و توسعه استان است و ضروری است تمامی مدیران در راستای تحقق آن سهیم باشند.

وی به ضرورت تسریع و تسهیل برنامه‌های اقتصادی و عمرانی استان تأکید کرد و بیان داشت: انتظار می‌رود معاونت‌های جدید نسبت به تحقق این مهم همت کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رونق تولید و صنعت استان اضافه کرد: در هفته‌های اخیر توانستیم اعتبارات جذب شده بخش صنعت را از ۲۰ میلیارد تومان به ۱۲۰ میلیارد تومان افزایش دهیم.

وی به ضرورت تداوم این روند با هدف اشتغال‌زایی در استان تأکید کرد و بیان داشت: انتظار می‌رود سهم استان از تسهیلات صندوق توسعه ملی به جد پیگیری شود.

بهنام جو همچنین با اشاره به تدوین سند توسعه اشتغال استان متذکر شد: با نهایی شدن این سند می‌توان روی توانمندی‌های واقعی استان متمرکز شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علیزاده
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
تبریک به آقایان اصلاح طلب اردبیلی...
ندایی یار غار بقایی میشه معاون استاندار اردبیل هیشکی هم صداش در نمیاد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
ایشان یکی از مدیران فعال ،خوش فکر ،سالم و صادق و پر تلاش و موفق استان بوده اند و مسلما به کارگیری ایشان توسط استاندار ساعی و واقع بین استان مایه خیر و برکت بر استان اردبیل خواهد بود.انشاالله موفق و موید باشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
حتما همینیه که شما میگی ....
مرد حسابی اصلا یه همچین آدمی که شما میگی پیدا میشه مگه
بعدش هم کجا موفق بوده؟ جای تاسف برای اصلاح طلبان اردبیلی است که همه سرشون رو کردن زیر برف یکی از عناصر فعال دار و دسته مشایی و بقایی میشه دست راست استاندار اردبیل
پیشنهاد میکنم اکبر نیکزاد رو هم بزارن یه معاون دیگه ی استاندار ، یوسف اکبری رو هم بکنن فرماندار و ....
حق این به اصطلاح اصلاح طلبان بی بخار و پر مدعای اردبیلی همینه ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
متاسفم برای استان اردبیل بدیهی است با این دیدگاههای بسته و افزون طلبی و زیاده خواهی های جناحی که فرقی هم نمی کند راستی و یا چپی باشد استان اردبیل هیچوقت فراتر از یک دهستان بزرگ پیش نخواهد رفت.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار