در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز

البرز به رتبه سوم رسید

استان البرز از استانهایی است که همواره بالاترین آمارهای قاچاق را داشته اما در سالهای اخیر اقدامات مناسبی در این خصوص انجام شده است و طبق آمار در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز 24 رتبه صعود داشته است.
کد خبر: ۵۳۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 05 December 2017
به گزارش تابناک البرز، رئیس کمیسیون هماهنگی نظارت و برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: مبارزه با قاچاق سازمان یافته در اولویت کاری دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی است و توانسته ایم از رتبه 27 کشوری درسال 92 به رتبه سه کشوری دست یابیم.

 علی اکبر زارعی نژاد روز سه شنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز افزود: امروز با تشکیل قرارگاه مرکزی قاچاق در البرز به دلیل ویژگی های خاص این استان به هسته درونی قاچاق توجه شده است.

وی همچنین گفت: با هدف مقابله با قاچاق کالا لازم است ساماندهی انبارهای این استان در دستور کار دستگاه های اجرایی متولی قرار گیرد.

زارعی نژاد تصریح کرد: با برگزاری نشست های فرهنگی کمیسیون قاچاق کالا و ارز درصدد توسعه طرح های آگاهی بخشی هستیم که لازم است تدابیر جدی در این زمینه از سوی سایر دستگاه های اجرایی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی دراین بحث مهم باید از هرنوع موازی کاری پرهیز کرده و همسو با سیاست های کمیسیون قاچاق در 57 محور اساسی پیش روند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار