سپاه موفق در همه میدان ها/ دیدار فرماندهان ارشد سپاه در منطقه با استاندار سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با جمعی از فرمانده هان سپاه پاسداران استان گفت: سپاه نمادی از غیرت، مقاومت و ایستادگی است و امروز باید با تعقل، مودت و همدلی در جبهه خدمت به مردم تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۲۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 15 November 2017
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سید دانیال محبی، استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با فرماندهان و رده های مختلف سپاه پاسداران سیستان‌وبلوچستان در محل استانداری إظهار داشت همرزمان شهیدمان برای این انقلاب جانفشانی کردند و ما که بازمانده آن دوران هستیم وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم.

 وی با بیان اینکه سپاه در همه ی ماموریت های خود در کشور موفق بوده، إظهار داشت: امروز عصر اعتدال و تدبیر است و همه وظیفه داریم این رسالت سنگین را به نحو شایسته به پیش ببریم
استاندار با اشاره به مشکلات ، کمبودها و مطالبات مردم استان برای تسریع در روند توسعه، سیستان و بلوچستان را یک نقطه مهم و استراتژیک دانست و تصریح کرد در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات استان همکاری و همراهی همه ی نهاد ها و سازمان ها ضروری است.
در این دیدار سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و سردار معروفی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان هم آمادگی خود را برای همکاری هرچه بیشتر در راستای توسعه ، محرومیت زدایی استان  در کنار توجه به مباحث مربوط به تامین امنیت  اعلام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار