کمبود نیروی متخصص و مجرب در استان اردبیل

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: در این استان با کمبود نیروهای متخصص و مجرب روبرو هستیم.
کد خبر: ۵۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 23 June 2015
طاهر شریفی روز سه شنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری گرمی مغان افزود: با تغییر هر مسوول کارآمد ، مشکلاتی در تعیین جایگزین وی مشاهده می شود.

وی گفت: استان اردبیل که در تمام عرصه ها شخصیت ها و یادگارهایی در صفحات تاریخ بجای گذاشته از نظر توسعه با گذشته و جایگاه اصیل خود فاصله دارد و هنوز هم فقر در چهره برخی از مناطق استان مشاهده می شود.

وی با اشاره به این که استان اردبیل در دو دوره تاریخی قبل و بعد از اسلام با تشکیل مرکز حکومت ملی و دولت واحد اسلامی در نجات کشور نقش مهمی ایفا کرده خدمات ارائه شده به این استان را کمتر از شان استان دانست.

وی همچنین اظهار کرد: میدان تلاش و خدمت وسیع است و مدیران باید با نیت خالص وارد خدمت بشوند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که تنگناهای مالی دولت یازدهم پس از انقلاب بی سابقه است اما برای تکمیل پروژه ها و گذر از گردنه های دشوار تلاش می شود افزود: حل مشکلات باقیمانده از دولت قبلی به مانند آواربرداری از خرابه ها است.

وی گفت: در دولت قبلی 900 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت فروخته شده و دولت یازدهم به تدریج با آشکار شدن قرض های گذشته برای پرداخت آنها تلاش می کند.

به گزارش ایرنا ، علی لطفی معاون فرماندار گرمی مغان هم در این آیین گفت:استان اردبیل به برکت دولت تدبیر و امید در مسیر توسعه و پیشرفت گام بر می دارد.

در این جلسه از خدمات محمود علایی قدردانی و رحیمی زاد به عنوان سرپرست فرمانداری گرمی مغان معرفی شد.

گرمی مغان با 91 هزار نفر جمعیت در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار