استاندار قزوین:

سرمایه گذاران خارجی در قزوین حمایت می شوند

قزوین- استاندار قزوین گفت: برای رونق تولید و اشتغال از سرمایه گذاران خارجی در قزوین به طور جدی حمایت می کنیم.
کد خبر: ۵۱۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 28 October 2017
به گزارش تابناک قزوین نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در دیدار با سرمایه گذاران شرکت خارجی ترکیه ای اظهارداشت: سرمایه گذاران خارجی بعد از بررسی های خود ایران و قزوین را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند که بیانگر نگاه اقتصادی پیشرو آنان است.

وی افزود: کشور ایران به ویژه استان قزوین دارای موقعیت بسیار خوبی در زمینه اقتصادی و سرمایه گذاری است و طرح های سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری را پاسخگوست.

استاندار تصریح کرد: مجموعه مدیران استان حامی سرمایه گذاری خارجی هستند و در این زمینه همکاری های ویژه ای را برای تسریع در سرمایه گذاری انجام می دهند.

زاهدی اضافه کرد:امیدواریم باهمکاری همه دستگاه ها شاهدتسریع در روند سرمایه گذار خارجی در استان باشیم زیرا آن را یک رابطه اقتصای دوسویه می دانیم که باید با ایجاد اعتماد و اطمینان زمینه بهره برداری برای هر دوطرف سرمایه گذاری فراهم شود.

نماینده ارشد شرکت تولیدکننده صنایع چوبی در ترکیه نیز در این دیدار گفت: قزوین نخستین مکان استقرار این شرکت سرمایه‌گذاری خارجی در ایران است و با استقرار آن چندین شرکت دیگر برای سرمایه گذاری وارد ایران و استان می شوند.

کورتولوش توپال‌اغلو افزود: بعد از ارزیابی استان‌های کشور و شناسایی و بررسی نقاط قوت برای استقرار در شهرک صنعتی کاسپین قزوین، آن را به عنوان مکانی برای احداث کارخانه انتخاب و به زودی عملیات اجرایی احداث آن آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار