برنامه‌های هفته پارالمپیک در خوزستان

برنامه‌های هفته پارالمپیک در خوزستان اعلام شد.
کد خبر: ۵۰۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 14 October 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، هفته پارالمپیک از امروز (شنبه، 22 مهرماه) آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. در این هفته که هر روز آن به نام خاصی نام‌گذاری شده است، برنامه‌هایی در شهرستان‌های مختلف استان زیر نظر هیات‌ ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان برگزار خواهد شد.

روز نخست این هفته به نام "پارالمپیک با فرهنگ رسانه" نام‌گذاری شده است. دیدار با خانواده‌های عبدالرضا جوکار، علیرضا قلعه‌ناصری، امام جمعه و فرماندار دزفول ازجمله برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

"پارالمپیک و تعلیم و تربیت"، نام دومین روز از هفته پارالمپیک است که در این روز ‌دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حضور در جلسه شورای شهر با محوریت ورزش و جانبازان و معلولان و برگزاری مسابقات ورزشی مدارس استثنایی (تنیس روی میز و فوتسال) به انجام خواهد رسید.

سومین روز از هفته پارالمپیک به نام "پارالمپیک و میثاق با شهدا و ایثارگران" نام‌گذاری شده است. دیدار با خانواده شهدا، بازدید از آسایشگاه‌های جانبازان و معلولان و کلاس‌بندی و استعدادیابی ورزشکاران، از جمله برنامه‌های سومین روز از این هفته محسوب می‌شدند.

روز چهارم از هفته پارالمپیک نیز، "نقش خانواده و پارالمپیک" نام‌گذاری شده است و در این روز تجلیل از بانوان ورزشکار و بانوان پارالمپیکی و جهانی به انجام خواهد رسید.

"پارالمپیک و شکوه همدلی و همزبانی"، نام پنجمین روز از هفته پارالمپیک است. در این روز برگزاری جشن بزرگ پارالمپیک و تجلیل از قهرمانان مدال‌آور پارالمپیک به انجام می‌رسد.

در روز ششم نیز که به نام "پارالمپیک و روز عصای سفید" نام نهاده شده است، دیدار ورزشکاران و کادر هیات از ورزشکاران نابینا و کم‌بینا و مسابقه والیبال نشسته آبادان از جمله برنامه‌های این روز محسوب می‌شوند.

آخرین روز از هفته پارالمپیک نیز به نام "پارالمپیک و تجدید بیعت با ولایت" نام‌گذاری شده و حضور در نماز جمعه، از جمله برنامه درنظر گرفته شده برای این روز است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار