مدیرکل بهزیستی قم خبر داد:

توزیع سبد کالا و غذای گرم برای مددجویان بهزیستی در ماه رمضان

مدیرکل بهزیستی قم گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، طبق سالهای گذشته، امسال نیز بهزیستی قم با همت خیرین، نیکوکاران، بیوت مراجع معظم تقلید و تولیت حرم مطهر و مسجد جمکران، توزیع سبد کالا و فریضه افطاری را در بین مددجویان در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۴۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 18 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی بهزیستی قم، رضا سلیقه در این زمینه افزود: سبد کالایی برای تعداد دو هزار و 500 خانوار و توزیع غذای گرم برای 500خانواده به صورت روزانه به تعداد هشت هزار پرس غذا، از سوی مرجع تقلید، آیت الله سیستانی، خیرین و نیکوکاران تدارک دیده شده است.

وی از اطعام مددجویان در لحظه افطار از جانب تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در حرم مطهر خبر داد و گفت: علاوه بر این عمل خیر خواهانه، سفره افطار نیز در ماه مبارک رمضان برای مددجویان بهزیستی در مسجد مقدس جمکران از جانب تولیت مسجد برقرار می باشد.

وی گفت: برنامه افطاری و حضور مسوولان و خیرین در مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی نیز در دستور کار قرار گرفته، به طوری که در ایام ماه مبارک، با همت خیرین و نیکوکاران مراسم افطاری در این مراکز برقرار می باشد که این امر خداپسندانه باعث شادی دل فرزندان ما در این مراکز می شود.

سلیقه از تلاش و همت دفتر مراجع معظم و تولیت حرم مطهر و مسجد جمکران و خیرین و نیکو کاران در برگزاری این مراسمها در ماه رمضان قدر دانی کرد و گفت: شهروندان و نیکوکارانی که قصد انجام فریضه اطعام و افطار را در ماه مبارک دارند، می توانند با شماره تلفن 09195889199 و یا 37765755 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از همکاران ما دریافت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار