بخش خصوصی به کمک ورزش خلخال می اید

با استفاده از توان و ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی ورزش در این شهرستان رونق می گیرد.
کد خبر: ۴۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 18 June 2015

 به گزارش ایرنا ، علی نظری در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی خلخال و در جمع روسای هیات های ورزشی این شهرستان افزود:خلخال با ارتفاع بیش از یک هزار و 800 متر از سطح دریا دارای ظرفیت و بستر مناسبی برای انتخاب این شهرستان جهت برگزاری اردوها و تمرینات تیم های مختلف ورزشی کشور است.

وی اظهارکرد با توجه به فقدان زیرساخت های لازم ورزشی در خلخال و محدودیت امکانات و اعتبارات دولتی برای اسکان تیم های ورزشی، ساخت مجموعه های ورزشی مجهز از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی می تواند این شهرستان را به یکی از قطب های ورزشی مهم کشور در بحث میزبانی اردوهای تیم های ورزشی و یا برگزاری مسابقات ملی و فرا ملی تبدیل کند.

وی از اغاز عملیات اجرایی پروژه خوابگاه ورزشی شهر خلخال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بهره مندی از یک خوابگاه ورزشی مجهز برای میزبانی مسابقات ورزشی در رشته های مختلف و اسکان ورزشکاران یکی از خواسته های دیرینه ورزشکاران منطقه است که امسال با تخصیص پنج میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار اولیه از محل اعتبارات سال گذشته و امسال این پروژه اجرا و بزودی این خواسته به حق ورزشکاران خلخال تحقق پیدا می کند.

فرماندار خلخال با تقدیر از تلاش دست اندرکاران ورزش خلخال برای حضور در عرصه های مختلف ورزشی و کسب عناوین قهرمانی در میادین و مسابقات استانی ، ملی و بین المللی گفت:بیکاری جوانان خلخال یکی از مشکلات بزرگ این شهرستان بوده و انتظار می رود اداره ورزش و جوانان خلخال در کنار انجام امور ورزشی و برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در امر اشتغال جوانان نیز همت کند.

وی با بیان اینکه پنج تا شش هزار نفر از جوانان این شهرستان بیکار هستند، اظهارکرد: با جلب نظر سرمایه گذاران بخش خصوصی و شرکت های سرمایه گذاری شبهه دولتی و راه اندازی چند واحد بزرگ تولیدی و صنعتی مشکل اشتغال جوانان این منطقه قابل حل است.

در این آیین با اهدای لوح سپاس و هدایایی از از قهرمانان ورزشی و مدال آوران مسابقات استانی، ملی و جهانی این شهرستان تجلیل شد.

خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار