حضور 8 استان در نمایشگاه تخصصی ساختمان و تاسیسات در بجنورد

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: یازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی ساختمان و تاسیسات در بجنورد، مرکز این استان با حضور شرکت هایی از هشت استان کشور در حال برگزاری است.
کد خبر: ۴۷۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ 02 August 2017
امین قربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه در فضایی 2 هزار مترمربع دایر شده است و در آن، شرکت های مختلف فعال در زمینه صنعت ساختمان محصولات خود را در 35 غرفه ارائه کرده اند.
وی افزود: شرکت هایی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، لرستان، اصفهان، فارس، خراسان شمالی و رضوی در این نمایشگاه حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه کالاهای مختلف شامل مصالح ساختمانی، آجر، گچ، سیمان، عایق های رطوبتی، کلید و پریز، دیواره های پی.وی.سی، مخازن عظیم و خدمات شهری و پارکی عرضه شده است.
قربانی گفت: تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، دیگ های بخار و شیرآلات بهداشتی از دیگر اقلام عرضه شده در این نمایشگاه است.
وی خاطرنشان کرد: نمای کامپوزیت، دکوراسیون داخلی بی.ام.اس و هوشمند سازی منازل، درب ضد سرقت، ایزوگام ، هود، سینک، گاز و کابینت آشپزخانه از دیگر محصولاتی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با بیان اینکه این نمایشگاه از نهم مردادماه آغاز به کار کرده است افزود: فعالیت این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی بجنورد تا 13 مردادماه جاری ادامه دارد و از ساعت 16 تا 22 برای بازدید علاقه مندان دایر است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی نیز در این باره گفت: این نخستین باری است که برای برگزاری این نمایشگاه هیچ مکاتبه ای با ما انجام نشده است.
علی اکبر رمضانی اظهار کرد: انتظار می رفت از توان فنی و تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان صاحب نظر در صنعت ساختمان، در برگزاری این نمایشگاه استفاده شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار