استاندار قم مطرح کرد؛

توسعه استان قم منافاتی با حفظ محیط زیست ندارد

استاندار قم معتقد است توسعه اقتصادی استان قم هیچ منافاتی با حراست از محیط زیست ندارد.
کد خبر: ۴۷۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 01 August 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم که ظهر سه‌شنبه با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن روز محیط‌بان اظهار کرد: ارزش و اهمیت حراست از محیط زیست هر روز بیشتر برای مسئولان مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به شاخص‌های محیط زیستی در توسعه اقتصادی استان قم گفت: توسعه استان هیچ منافاتی با حراست از محیط زیست ندارد اما جایی که تداخلی هم وجود دارد حتما باید مراقبت‌های زیست محیطی را مد نظر قرار دهیم.

استاندار قم با اشاره به مسائل اقتصادی که در ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم بررسی شده گفت: راجع مدل‌یابی اقتصادی قم کار کارشناسی خوبی صورت گرفته و الگوی متناسب با وضعیت ساختاری و فرهنگی استان شکل گرفته است.

وی افزود: تقویت بنیه مرکز سرمایه‌گذاری استان قم موضوع دیگری است که پیگیری می‌شود تا پشتوانه خوبی برای حمایت از سرمایه‌گذار داشته باشیم.

صادقی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: طرح‌هایی که در زمینه بافت فرسوده پیگیری می‌شود باید در قالب طرح تفصیلی شهر قم کار خود را پیگیری کند.

وی اظهار کرد: متوازن بودن کار با طرح‌های بالا دستی و حمایت سرمایه‌گذاران در این راستا بسیار مهم است.

استاندار قم با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های ذیربط باید در چارچوب قانونی از این موضوعات حمایت کنند، افزود: حمایت معنوی از این طرح‌ها هم وظیفه همگانی است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار