اسلام آبادغرب برای استقبال از زائرین اربعین آماده می‌شود

فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب از آماده شدن این شهرستان برای استقبال از زائرین اربعین خبر داد و گفت: کارهای اجرایی را برای استقبال مناسب از زائرین آغاز کرده ایم.
کد خبر: ۴۶۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 23 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،افشین کریمی ، با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در شهرستان اسلام‌آبادغرب، اظهار کرد: اقدامات لازم برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف آغاز شده تا هرچه زودتر برای استقبال از زائرین عتبات عالیات که از طریق این شهرستان به مرز خسروی و یا مرز مهران می‌روند، آماده شویم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات انجام شده جانمایی موکب‌ها است که سه موکب در خود شهر اسلام‌آبادغرب (در ورودی شهر و کمربندی) و سه موکب نیز در حمیل برپا خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب با بیان اینکه مکانی برای موکب‌ها انتخاب شده که آب، برق، سرویس بهداشتی و ... داشته باشد، یادآوری کرد: افرادی که قرار است موکب برپا کنند نیز شناسایی و مشخص می‌شوند.

کریمی از فراهم شدن ظرفیت اسکان مناسب در این شهرستان هم خبر داد و افزود: متولی اصلی اسکان سپاه است و قرار است از ظرفیت اسکان مساجد، مدارس و ... نیز استفاده کنیم.

وی گفت: به احتمال زیاد نیازی به برپایی چادر و یا ایجاد کمپ اسکان نخواهد بود، اما در صورت نیاز آمادگی کافی برای این کار هم وجود دارد.

فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب از نظارت جدی بر مراکز بین‌راهی، رستوران‌ها و مراکز اقامتی هم یاد کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم در این خصوص با تعزیرات حکومتی انجام شده است.

به گفته این مسئول، برای تامین امنیت زائرین نیز نیروهای انتظامی پای کار است و هماهنگی لازم با نیروی انتظامی و پلیس راه هم انجام شده است.

کریمی اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسان از جمله اورژانس، هلال احمر و... نیز پای کار هستند.

وی تصریح کرد: اگر نیازی به ساخت و ساز یا فراهم کردن زیرساخت‌های دیگری هم باشد انجام خواهیم داد تا شهرستان اسلام‌آبادغرب برای استقبال مناسب از زائرین عتبات در ایام اربعین آماده باشد. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار