گفتگو با برترین قاری جهان اسلام

رتبه برتر، مسئولیت من و جامعه قرآنی استان را بیشتر کرده است.
کد خبر: ۴۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 11 June 2015
به گزارش تابناک یزد،برترین قاری جهان اسلام گفت: کسانی که باید این جامعه را قرآنی کنند نه مسئولین هستن و نه اشخاص دیگری بلکه خود ما هستیم که باید فضا را قرآنی کنیم.
استاد حاج حسن دانش در مورد موفقیت خود گفت: توفیقی بود امسال خداوند به بنده حقیر عنایت و این توفیق هم از برکت اخلاص اساتید استان و شهریزد بود و ثمره آن شد که بنده در مسابقات بین المللی نماینده استان و کشور جمهوری اسلامی ایران باشم و رتبه برتر را بیاورم.

وی در ادامه گفت: دیگر بحث یک شخص یا فردنیست که مثلا حسن دانش رتبه ممتاز را گرفته است بلکه کسب این رتبه در مرحله اول مسئولیت خود من و در مرحله بعد مسئولیت جامعه قرآن استان را بیشتر می کند.

دانش افزود: اگر ما اعتقاد داریم که قرآن یک نسخه شفا بخش است باید دغدغه ووقت گذاری بیشتری داشته باشیم تا جامعه ما واقعا به سمت قرآنی شدن سوق پیدا کند.

وی با بیان اینکه فضای جامعه امروز آنگونه که باید قرآنی نیست، گفت: کسانی که باید این جامعه را قرآنی کنند نه مسئولین هستن و نه اشخاص دیگری بلکه خود ما هستیم که باید فضا را قرآنی کنیم؛ اگر ما واقعا جامعه ای خوب و دور از افترا برای خودمان و فرزندانمان بخواهیم باید همه تلاش خود را برای قرآنی کردن جامعه بکار ببندیم.

برترین قاری جهان اسلام در مورد جامعه قرآنی تفت گفت: در شهرستان تفت استعداد های بی نظیر و خوبی در زمینه قرآنی وجود دارد که اگر به آنها توجه شود می توان اتفاق مهمی در استان و حتی کشور بود.

 وی در قسمتی از گفتگوی خود در پاسخ به این سئوال که برای «خیلی از مردم سئوال شده است که شما در دیدار با رهبری به ایشان چه گفتید و چه شنیدید؟» گفت: ایشان در این دیدار از من به خاطر تلاوتم تشکر کردند و به من گفتند:صدای خیلی خوب، تحریر خیلی خوب و لحن خوبی داشتی و کلا تعریف هایی در باب تلاوت من کردند و پرسیدند از چه شهری هستی؟

بسیار از این فرمایش آقا خشنود و خوشحالم  شدم که ایشان اینگونه به من توجه کردند.

من هم چون قبلا با این ایشان دیدار داشتم، مطالبی را اماده کرده بودم تا در این دیدارم خدمت ایشان بگویم اما در مقابل ایشان زبانم بند آمد ولی با هزار زحمت به ایشان چند نکته خصوصی خودم را گفتم که اینجا جای گفتنش نیست.
«استاد دانش» در مورد زیباترین صحنه مسابقات هم گفت: نه تنها دیدار با رهبری زیباترین صحنه مسابقات بلکه زیباترین صحنه زندگیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار