در بنستان شهرستان بهاباد-یزد

افتتاح فرستنده تلویزیونی دیجیتال جدید در بهاباد

در مراسمي با حضور دكتر احمد پهلوانيان مدير كل صدا و سيما ي مركز يزد،‌فرماندار بهاباد و جمعي از مسئولان شهرستان ،فرستنده ديجيتال دهستان بنستان بهاباد به بهره برداري رسید.
کد خبر: ۴۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 10 June 2015
به گزارش تابناک یزد ، در مراسمي با حضور دكتر احمد پهلوانيان مدير كل صدا و سيما ي مركز يزد،‌فرماندار بهاباد و جمعي از مسئولان شهرستان ،فرستنده ديجيتال دهستان بنستان بهاباد به بهره برداري رسید.

فرماندار بهاباد  در این مراسم گفت: اين شبكه داراي 19 كانال ديجيتال است كه با اعتبار يك ميليارد ريال افتتاح شد و مورد استقبال مردم دهستان قرار گرفت و به الحمدا... در دهه فجر سال گذشته نيز ديجيتال بخش آسفيچ توسط استاندار افتتاح شد و اميدواريم اين روند گسترش پوششش شبكه ديجيتال صدا و سيما در شهرستان همين طور ادامه داشته باشد.وما هم آمادگي خود را در همكاري با صدا و سيما اعلام مي كنيم و اميدواريم اين روند گسترش شبكه ها ادامه داشته باشد.

احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، ضمن تشکر از فرماندار بهاباد  و دیگر مسئولین شهرستان با اشاره به اینکه براي راه اندازي اين ايستگاه یک ميليارد ريال هزينه شده است، بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی در روستاها تاكيد كرد وگفت : یکی از برنامه های مدیریت صدا و سیمای مرکز یزد گسترش زیر ساخت های خدمات رسانی به روستاها و بخش های دور از دسترس خواهد بود .
اهالي دهستان بنستان و روستاهاي همجوار مي توانند از اين به بعد 19 كانال تلويزيوني را با كيفيت مطلوب دريافت كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار