40هزار شغل در استان ایجاد می شود

استاندار مازندران با بیان اینکه در سال گذشته 24 هزار شغل در استان ایجادشده است گفت : این رقم در سال جاری به 40 هزار اشتغال افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۴۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 10 June 2015
به گزارش ایرنا ربیع فلاح روز چهارشنبه در اجلاسیه مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان به مشکلات و وضعیت نامطلوب فروش نفت اشاره و افزود : باید به بخش خصوصی و سرمایه گذاران این بخش اعتماد و توجه ویژه ای شود.

وی موضوع اشتغال دانش آموختگان را همچنان مساله اصلی استان دانست.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه نماز جمعه کانون و پشتیبان انقلاب و مروج شعار سال مقام معظم رهبری است ، بر ضرورت تقویت سرمایه گذاران بخش خصوصی و ایجاد اشتغال پایدار از سوی ائمه جمعه و فرمانداران در تریبون های مختلف تاکید کرد.

وی در گزارشی از عملکرد سال گذشته استان ، به بررسی میدانی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی ، شناسنامه دار کردن این واحدها ، پیگیری اعتبار برای تسریع در تعریض محورهای مواصلاتی ، گسترش ارتباطات بین المللی بویژه با کشورهای حاشیه دریای خزر ، احیای نساجی مازندران ، اجرای پرورش ماهی در قفس در دریا ، اقدامات جلوگیری از سیلاب ، برخورد با متجاوزین به حریم رودخانه ها و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی به عنوان اقدامات مهم استان اشاره کرد.

اجلاسیه فوق با حضور ائمه جمعه 44 شهر ، 22 فرماندار ، استاندار و معاونین استانداری و حجت الاسلام تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در محل استانداری مازندران در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار