پدر شهید احمدی‌روشن:

برای مسئولان استان البرز متاسف هستم

باعث تأسف است که برخی مسئولان زمانی که به رأی مردم نیاز دارند آنها را افرادی دارای محسنات ویژه خطاب می‌کنند و زمانی که این مردم می‌خواهند مطالبات خود را بیان کنند تبدیل به مردمی بی‌سواد، راننده تاکسی، لبوفروش و گروه فشار می‌شوند.
کد خبر: ۴۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰ 10 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: همایش به غرب باج نمی‌دهیم با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان کرج برگزار شد.
پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن از شهدای هسته‌ای میهمان ویژه این مراسم بود که طی سخنانی اظهار داشت: امروز می‌خواهم برخی مسائل را به صورت شفاف با مردم مطرح کنم در سال‌های اخیر و با مذاکرات ایران با 1+5 ما یک مقدار دلسرد شده بودیم چرا که احساس می‌کردیم خون مصطفی و مصطفی‌ها که برای اقتدار ایران اسلامی و تحقق منویات رهبری به شهادت رسیده‌اند، بی‌دلیل فدا شده است.

وی افزود: من شرمنده مردم استان البرز و مردم ولایی شهرستان کرج و دیگر مردم شهیدپرور ایران هستم و با دیدن همایش‌های خودجوشی چون مراسم امروز مطمئن شدم که جوانان ایران همچنان در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند.
پدر شهید احمدی روشن خطاب به مسئولان استان البرز گفت: برای شما متاسف هستم که اجازه ندادید این همایش در فضای باز انجام شده و صدای اعتراض مردم ایران به گوش جهانیان برساند. چرا وقتی به مردم نیاز دارید آنها را با واژه‌هایی چون مردم ولایی خطاب می‌کنید، اما وقتی این مردم می‌خواهند حرف بزنند، به آنها اجازه نمی‌دهید و می‌گویید باید مجوز بگیرید؟
وی در ادامه خطاب به مردم کرج و استان البرز گفت: شما به این کارها کاری نداشته باشید. بدانید این دوران می‌گذرد. یک روز رژیم ستمشاهی هم نمی‌گذاشت ما حرف بزنیم، اما مردم از هر فرصتی برای بیان اعتراض خود استفاده کردند. امروز هم اگر لازم شد شما مردم به پشت بام‌ها بروید و فریاد اعتراض خود را از توافق منحوس لوزان بیان کنید.
وی گفت: باعث تأسف است که برخی مسئولان زمانی که به رأی مردم نیاز دارند آنها را افرادی مقاوم و دارای محسنات ویژه خطاب می‌کنند و زمانی که این مردم می‌خواهند مطالبات خود را بیان کنند تبدیل به مردمی بی‌سواد، راننده تاکسی، لبوفروش و گروه فشار می‌شوند.
پدر شهید احمدی‌روشن اظهار داشت: مسئولان اگر عزت و آبرویی دارند و اگر پشت‌میزها نشسته‌اند باید بدانند که مردم ولی‌نعمت‌ آنها هستند و تک تک مدیران دولتی نوکر مردم هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اخیر از توافقات لوزان به عنوان توافقات منحوس یاد کرد و گفت: در سال‌های 82 تا 84 بر اثر خوش‌خیالی و خواب خوش مسئولان کلاه گشادی بر سر آنها رفت و غربی‌ها و دشمنان این کشور تمام فعالیت‌های هسته‌ای ما را مهر و موم کردند.
وی سپس به ذکر خاطره‌ای از فرزند شهیدش که از دانشمندان هسته‌ای بود پرداخت و گفت:‌ مصطفی می‌گفت در زمان مهر و موم سایت هسته‌ای به ما اجازه نمی‌دادند که نزدیک سایت شویم و آنقدر دلسرد شده بود که می‌خواست کناره‌گیری کند.
پدر شهید احمدی‌روشن افزود: زمانی که رهبر معظم انقلاب فریاد برآوردند که باید مهروموم‌ها شکسته شوند چهار پنج جوان شبانه‌روز کار کردند و صنعت هسته‌ای ما را به پیشرفت‌های چشمگیری رساندند اما امروز و با توافقات اخیر کلاه گشاد دیگری سر مسئولان ما گذاشته‌اند و باید فریاد بزنیم که دستاوردهای هسته‌ای را به حراج گذاشته‌اند.
وی گفت: دشمن نمی‌خواهد ما در این دانش به موفقیت برسیم اما جوانان ولایی بار دیگر استقامت کرده و اگر لازم باشد هزاران مصطفی دیگر به شهادت می‌رسند.
سخنان پدر شهید احمدی‌روشن به طور مکرر با فریادهای الله‌اکبر مردم استان البرز تأیید و همراهی می‌شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
برای خودش متاسفیم که آلت دست جریان انحرافی شده
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
ضمن احترام به روح پرفتوح شهید احمدی روشن توهین به مدیران استان البرز به نوعی توهین به کل مردم این استان است
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار