كارگاه شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان هاي استان برگزار شد

كارگاه آموزشي و تمريني اعضاي شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان هاي استان در روزهاي 14 و 15 تيرماه سالجاري با حضور اساتيد مجرب كشور در حوزه مديريت بحران برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 07 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری در روز اول مراسم افتتاحيه اين كارگاه آموزشي دكتر اسداله رازاني استاندار كرمانشاه طي سخناني با اشاره به وضعيت مستعد بحران و حوادث غيرمترقبه كشور بر لزوم آمادگي بيشتر و هميشگي مديران مرتبط در اين عرصه تاكيد كرد.

وي كسب تجربه از حوادث گذشته و بكارگيري اين تجربيات و درس ها را در تدوين برنامه ها و اقدامات آتي دستگاه ها به خصوص در زمينه پيشگيري و آمادگي و مقابله با بحران ها بسيار مهم عنوان كرد.

استاندار كرمانشاه در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اداره كل مديريت بحران اظهار داشت: خوشبختانه مديركل بحران استان فردي عملياتي و كاملاً مسلط به امور حوزه مديريت بحران بوده و در تمامي حوادث رخ داده در سطح استان نقش پررنگ و فعالي داشته كه از تلاش هاي ايشان و مجموعه مديريت بحران استان در تمامي زمينه ها به ويژه در راستاي برگزاري اين دوره آموزشي و تمريني تقدير مي كنيم.

در روز دوم كارگاه آموزشي نيز كليه شهرستان ها با توجه به سناريوهاي تعريف شده در كارگاه روز اول به ارائه برنامه هاي خود پرداخته و به تفيكيك شهرستان ها و با توجه به شرايط جغرافيايي هر شهرستان سناريوها و برنامه هاي در نظر گرفته شده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار