برگزاری همایش روحانیون مشگین‌شهر

با حضور آیت‌الله سیدجواد شهرستانی و حجت‌الاسلام مدنی، نمایندگان آیت‌الله سیستانی، همایش روحانیون و طلاب شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ 08 June 2015
به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سیدمحمد مدنی در همایش روحانیون و طلاب مشگین‌شهر اظهار داشت: روحانیون نقش تاثیرگذری در هدایت جامعه و صیانت از اسلام ناب محمدی دارند که باید در این عرصه نقش تاثیرگذار خود را به خوبی به نمایش بگذارند.

نماینده آیت‌الله سیستانی از علما و روحانیون به عنوان پرچمداران قیام و خون یاد کرد و گفت: علما تاکنون در این عرصه توانسته‌اند به شایستگی عمل کرده و در جامعه با پرچمداری قیام به درستی عمل کنند که باید تلاش و جدیت بر تداوم این حرکت‌ها در جامعه باشد.

وی با اشاره به سفارش دین اسلام و آموزه‌های مختلف در مورد ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبران و ظالمان بیان کرد: باید در برابر تمامی زورگویان و ظالمان ایستاده و با تأسی از امام حسین(ع) از حق و حقوق مظلومان و افرادی که مورد ظلم و ستم واقع شده‌اند دفاع کنیم.

مدنی با بیان اینکه شهرستان مشگین‌شهر در حوزه علوم دینی شخصیت‌ها و چهره‌های بسیار والایی را به کشور تحویل داده است، تصریح کرد: نمونه بارز چنین شخصیت‌هایی آیت‌الله مشکینی است که نقش و تاثیر بسزایی در هدایت جامعه و توسعه و ترویج تعالیم دینی و اسلامی داشته است.

نماینده آیت‌الله سیستانی با ارج نهادن به نقش شایسته و تاثیرگذار آیت‌الله مشکینی در عرصه‌های مختلف کشور بیان کرد: خدمات ارزنده آیت‌الله مشکینی در تمامی عرصه‌ها اعم از دینی و سیاسی شایسته تحسین بوده و باید تمامی روحانیون و طلاب با الگوگیری از چنین عالم فرزانه‌ای و گفتار و کردار وی در راستای توسعه و تعالی جامعه حرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار