18880 نفر در سامانه کارورزی کرمانشاه ثبت‌نام کرده‌اند

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 18 هزار و 880 نفر تا به امروز در استان کرمانشاه در سامانه کارورزی ثبت‌نام کرده‌ و 72 واحد پذیرنده نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۴۴۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 22 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،داود یاوری، اظهار داشت: 18 هزار و 880 نفر تا به امروز در استان کرمانشاه در سامانه کارورزی ثبت‌نام کرده‌ و 72 واحد پذیرنده نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: جامعه هدف اجرای این طرح، دانش آموختگان دانشگاهی گروه سنی 24 تا 32 ساله در تمام رشته‌های دانشگاهی برحسب نیاز بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و تعاونی است.

وی با بیان اینکه این سامانه امسال در سطح کشور برای 150 هزار نفر پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: سهمیه استان کرمانشاه  حدود هفت هزار و 425 نفر اعلام شده است.

یاوری از اجرای شدن این طرح از امروز در سراسر کشور خبر داد و افزود: طول دوره کارورزی حداقل چهار ماه و حداکثر 9 ماه برای هر کارورز متناسب با ظرفیت بنگاه و استانداردهای آموزشی مهارت تعیین می‌شود که ساعت فعالیت از 6 صبح تا 20 است.

این مسؤول با اشاره به اینکه واحد پذیرنده باید دارای مجوز فعالیت از دستگاه‌ اجرایی ذی‌ربط و مجوز آموزش کارورز از سازمان آموزش فنی و‌حرفه‌ای کشور باشد، خاطرنشان کرد: کارورزان پس از طی دوره کارورزی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای دریافت می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سمیرا یزدانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
چرا بررسی نمکنید پس این چ وضعشه کرمانشاه رتبه اولو داره تو بیکاری کل ایران بعد فقط هفت هزار نفرمیخان.ما تا کی باید منتظر باشیم؟؟؟؟؟؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار