خانه‌های عالم مهریز نیازمند بودجه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز گفت: 105 نفر مبلغ بومی و غیربومی در این شهرستان امر تبلیغ را انجام می‌دهند که اکثراً جوان و با فضای مجازی آشنا هستند.
کد خبر: ۴۴۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 21 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»حمیدرضا عسکری در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز که به مناسبت سالروز تأسیس اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با اعزام مبلغ در راستای آموزش و تربیت جوانان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی گام‌های مؤثری برداشته است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی در هر زمینه‌ای و در هر منطقه از جهان که مسلمانی زندگی می‌کند، مبلغ اعزام شده است.

عسکری ادامه داد: 105 نفر مبلغ بومی و غیربومی در این شهرستان امر تبلیغ را انجام می‌دهند که اکثراً جوان و با فضای مجازی آشنا هستند.

وی گفت: در حال حاضر 4 مدرسه اسلامی در شهرستان مهریز فعالیت دارند که 180 نفر در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز اظهار داشت: یکی از مدارس اسلامی مهریز در بحث فرهنگی و آموزشی رتبه 12 کنکور معارف و چند رتبه تک‌رقمی را به دست آورده است که این امر در تربیت کادر مجرب برای کشور تأثیرگذار است.

این مسئول با اشاره به وجود 300 مسجد در شهرستان مهریز اظهار داشت: تعداد روحانیون شهرستان نسبت به مساجد آن کم است و جمعیت دانشجو و طلبه با یکدیگر همخوانی ندارد که انتظار می رود خانواده‌ها برای تحصیل فرزندانشان در مدارس علمیه اقدام کنند.

وی در پایان بابیان این‌که در ماه رمضان 47 نفر مبلغ و 3 مبلغه به خارج از شهرستان مهریز اعزام شده‌اند، افزود: 8 خانه عالم در روستاهای مهریز وجود دارد و 2 خانه عالم دیگر نیز در حال ساخت می‌باشد که برای ساخت آن 10 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار