داود یاوری در گفتگو با تابناک:

سازمان جهاد کشاورزی و صنعت و معدن متولی ایجاد 24 هزار شغل در سطح استان شدند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:در راستای ایجاد اشتغال در سطح استان طبق مصوبه شورای اشتغال مقرر شد در سال 96 سازمان صنعت و معدن 15 هزار شغل و‌سازمان جهاد کشاورزی نیز 9 هزار شغل در سطح استان، ایجاد کنند.
کد خبر: ۴۴۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 20 June 2017
داود یاوری امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:  بدلیل نرخ بالای بیکاری دراستان، ممکن است، شغلی که  ایجاد می شود تاثیری در نرخ بیکاری نداشته باشد، که برنامه ی اشتغال و راهبری آن برعهده ی اداره تعاون است که عملکرد ما در ایجاد اشتغال در سامانه * رصد *ثبت می شود.

وی با بیان اینکه ترویج و تشویق واحدهای موفق در بازار کار جزو اهداف ما بوده ، خاطرنشان کرد: اداره تعاون از  توسعه ی فعالیت تعاونگران حمایت می کند، و به منظور بیشبرد فعالیت  واحدهای تعاونی در کار آنان دخالت نکرده و از فعالیت آنان ایراد نمی گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه دریافت تسهیلات بالا و عدم بهره مندی از تکنولوژی روز برخی از واحدهای تولیدی را از جمله مشکل آنان برشمرد و افزود:  حضور تعاونی در داوزدهمین جشنوار ه تعاونی های برتر فرصتی بوده که مردم حضور گسترده داشته و  در راستای مردمی کردن اقتصاد می توان برای تحقق  اقتصاد مقاومتی قدم برداشت.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار