کمیته امداد و ماه مبارک رمضان/ تلاش های مضاعف برای کمک به نیازمندان

محبی : در حال حاضر شش هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که هفت هزار حامی این ایتام را حمایت می کنند و در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی به آنها کمک می کنند.
کد خبر: ۴۴۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 19 June 2017
افطاری بیش از ۳۰ هزار نفر، بازدید از ۴۸۰ خانواده نیازمند و رفع مشکلات آنان در قالب طرح مفتاح الجنه و حمایت یک هزار و ۳۰۲ حامی از یک هزار و ۶۲۸ یتیم از مهمترین اقدامات سال گذشته کمیته امداد استان در ماه رمضان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با واحد خبر صدا و سیمای مرکز به تشریح مهمترین اقدامات کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان در سال جاری پرداخت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی را برای کمک به نیازمندان در دستور کار خود دارد، گفت: بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان امسال تاکنون جمع آوری و هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، طرح حامی یابی برای ایتام است، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۲۷ حامی حمایت و سرپرستی ۱۵۳ یتیم کهگیلویه و بویراحمدی را عهده دار شده اند و این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
محبی یادآور شد: در حال حاضر شش هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که هفت هزار حامی این ایتام را حمایت می کنند و در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی به آنها کمک می کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان دیدار با خانواده های تحت حمایت با همراهی خیران و مسئولان در قالب طرح مفتاح الجنه را از دیگر برنامه های این نهاد در ماه رمضان برشمرد و افزود: در قالب این طرح از ۵۰ خانواده امسال از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بازدید و ۵۰ میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.
وی توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان را از دیگر از برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: در این زمینه در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون یک هزار و صد سبد غذایی به ارزش هر بسته یک میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد و علاوه بر این ۱۸ هزار جفت کفش به کمک خیران به نیازمندان اهداء شد.
محبی به طرح اطعام نیازمندان و برپایی سفره های افطاری در این ماه اشاره و بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون و با کمک خیران ۱۵هزار نفر از نیازمندان از سفره های آسمانی بهره مند شده اند.
وی با یادآوری اینکه در تمامی طرح های ماه مبارک رمضان سال گذشته از جمله اطعام و افطاری نیازمندان، کفارات ، فطریه ، مفتاح الجنه و همیان مولا بیش از ۵ میلیارد ریال هزینه شد، گفت: افطاری بیش از ۳۰ هزار نفر، بازدید از ۴۸۰ خانواده نیازمند و رفع مشکلات آنان در قالب طرح مفتاح الجنه و حمایت یک هزار و ۳۰۲ حامی از یک هزار و ۶۲۸ یتیم از مهمترین اقدامات سال گذشته کمیته امداد استان در ماه رمضان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار