تاکنون ۷۳۰ تعاونی درجشنواره تعاونی برتر کرمانشاه ثبت‌نام کرده‌اند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر را ۳۱ خرداد اعلام کرد و گفت: تاکنون۷۳۰ تعاونی کرمانشاه در جشنواره ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۴۴۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 19 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر ،داوود یاوری ، با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان کرمانشاه گفت: ثبت نام برای حضور در این جشنواره از ۶ خرداد آغاز شده و آخرین مهلت ثبت نام تعاونی‌ها برای شرکت در جشنواره ۳۱ خرداد ۹۶ است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: پس از این مهلت و ثبت‌نام متقاضیان، پروسه داوری آغاز می‌شود.

وی از وجود دو هزار و ۸۶۰ تعاونی در استان کرمانشاه خبر داد و در خصوص شرایط حضور در جشنواره گفت: از جمله شرایط حضور در جشنواره می توان به سابقه ۳ ساله فعالیت تعاونی و بیشتر، زیان ده نبودن تعاونی، رعایت کردن استاندارد اجباری تولید و خدمات در موارد بهداشتی و محیط زیستی، برخوردار از موارد مورد نظر قانون کار و مزایای تامین اجتماعی و عدم داشتن پرونده قضایی در مورد بدهی به بانک‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی اشاره کرد.

یاوری از ثبت‌نام ۷۳۰ تعاونی کرمانشاهی در این جشنواره و تاکنون خبر داد و گفت: از این نظر و تعداد ثبت نام شدگان در حال حاضر در جایگاه چهارم کشور هستیم.

وی اشاره ای نیز به فعالیت های تعاونی‌های استان در حوزه صادرات داشت و گفت: صادرات تعاونی های استان در سال ۹۵ میزان ۶۳ میلیون دلار بوده است که افزایش ۶۲ درصدی 
صادرات را در این حوزه نشان می دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در سال ۹۴  نیز افزایش ۵۲ درصدی صادرات با ۳۹ میلیون دلار و در سال ۹۳  نیز افزایش ۱۵ درصدی صادرات با ۲۰میلیون دلار صادرات را داشتیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار