افزایش 29 میلیارد تومانی اعتبارات هزینه ای استان یزد

کد خبر: ۴۴۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 16 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛شورای برنامه ریزی و توسعه استان امروز به ریاست میر محمدی استاندار تشکیل شد.
در این نشست  توزیع اعتبارت هزینه ای و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان به تصویب رسید . اعتبارات هزینه ای استان سال قبل 160 میلیارد تومان بود که امسال به 189 میلیارد تومان افزایش یافت.

اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان هم  امسال حدود دو برابر افزایش داشت و از 203 میلیارد تومان سال قبل به 419 میلیارد تومان در سال جاری رسید. در این نشست هم چنین تدوین برنامه جامع سلامت استان برای 5 سال آینده به تصویب رسید .

بر این اساس باید  طی یک برنامه زمان بندی برنامه جامع سلامت استان تا پایان آبان ماه امسال تدوین و بعد از تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه به تهران ارسال شود.

قرار است با اجرای این برنامه یزد جزء 5 استان برتر کشور از نظر شاخص های سلامت قرار گیرد. استاندار در این نشست با اشاره به لزوم تسریع و تسهیل در ارائه تسهیلات لازم به سرمایه گذاران افزود دستگاهها به گونه ای عمل کنند که مجوز های لازم برای سرمایه گذاری در کمترین زمان ممکن صادر شود و شاهد معطلی و سرگردانی سرمایه گذاران نباشیم.

صباغیان نماینده شهر های مهریز ابرکوه بافق بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست به بیان مطالبی پیرامون لزوم توجه به کوچک سازی دولت / عدالت در توزیع اعتبارات / و بهره گیری از ظرفیت نمایندگان برای برطرف کردن خلاء های قانونی پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار