حلیم کیلویی 7500 تومان آش عباسعلی 8000 تومان

رئیس اتحادیه کبابی‌های کرمانشاه قیمت هرکیلو حلیم در ماه مبارک رمضان امسال را 7500 تومان اعلام کرد و گفت: برای رفاه حال همشهریان امسال حلیم درجه دو با قیمت 5000 تومان نیز عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،بهروز مرادیان ، اظهار کرد: در ایام ماه رمضان طرح ضیافت را اجرا خواهیم کرد که بر اساس آن حلیم و انواع آش با قیمت پایین‌تری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: نرخی که برای حلیم امسال در نظر گرفته شده 7500 تومان است که این نرخ مصوب آذر سال گذشته است و برای رمضان امسال هیچ افزایشی در قیمت اعمال نکردیم.

رئیس اتحادیه کبابی‌های کرمانشاه یادآوری کرد: این در حالیست که افزایش در قیمت گندم و گوشت داشته‌ایم و بعد از ماه رمضان احتمالا قیمت حلیم به 8500 تومان برسد.

مرادیان افزود: امسال برای رفاه مردم و اقشار ضعیف، حلیم درجه دو که کیفیت کمی پایین‌تری دارد نیز با نرخ هر کیلو پنج هزار تومان عرضه خواهد شد و تشخیص نوع مرغوبیت حلیم نیز با کمیسیون بازرسی اتحادیه است.

وی قیمت هر کیلو آش رشته را نیز در ماه رمضان 6000 تومان اعلام کرد و ادامه داد: این در حالیست که قیمت مصوب واقعی آش رشته نیز 7000 تومان بود و برای رفاه مردم، آش را با قیمت پایین‌تر عرضه می‌کنیم.

رئیس اتحادیه کبابی‌های کرمانشاه خاطرنشان کرد: قیمت مصوب هر کیلو آش عباسعلی هم 10 هزار تومان است که در این ایام کیلویی 8000 تومان عرضه خواهد شد.

مرادیان در خصوص قیمت ظرف حلیم و آش نیز اظهار کرد: توصیه ما این است که مردم حتما ظرف همراه داشته باشند و از ظرف یکبار مصرف حتی گیاهی استفاده نکنند.

وی همچنین از شهروندان خواست حلیم و آش را از کسبه دارای پروانه خریداری کنند و ازمراکز موقت و سیار، نانوایی‌ها، دستفروشان و... حلیم نخرند، زیرا اتحادیه هیچ نظارتی بر مراکز غیرمجاز ندارد و اگر مشکلی رخ دهد مسئولیت آن با خود افراد است.

مرادیان تعداد مرکز دارای مجوز عرضه کباب و حلیم شهر کرمانشاه را 250 مورد دانست که در این ایام به صورت مستمر مورد بازرسی قرار می‌گیرند.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار