حماسه 96

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار از مشارکت پرشور مردم گلستان در انتخابات

نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان در پیامی از حضور پرشور مردم شریف و فهیم استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.
کد خبر: ۴۲۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 20 May 2017
نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان در پیامی از حضور پرشور مردم شریف و فهیم استان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.
به گزارش روز شنبه ایرنا در پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و حسن صادقلو استاندار گلستان آمده است: انتخابات زیربنای مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همواره به عنوان میراثی ماندگار مورد توجه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و هست.
در این پیام می خوانیم: حضور پرشور مردم شریف و همیشه در صحنه استان گلستان در تمامی انتخابات پیشین موجب وحدت، انسجام و پایداری شده و گلستان را به مثابه مدلی در اتحاد تبدیل کرده است.
امام جمعه گرگان و استاندار گلستان افزوده اند که یقیناً مشارکت گسترده مردم قدر شناس استان گلستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در 29 اردیبهشت برگزار شد برگ زرینی دیگر بر تارک افتخارات این استان است.
آیت الله نورمفیدی و صادقلو در ادامه از حضور کم نظیر مردم فهیم استان در پای صندوق های رای که مبیّن فهم سیاسی آنان است، قدردانی کرده و گفته اند: بر این باوریم که در خلق این حماسه ، پیروز واقعی مردم هستند که با مشارکت خود آینده ای بهتر را برای کشور عزیزمان رقم خواهند زد.
به گزارش ایرنا بامداد شنبه معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات گلستان اعلام کرد که یک میلیون و هفت هزار و 142 نفر از مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کردند که حاکی از مشارکت 78.7 درصدی است.
علی اصغر طهماسبی افزود که گلستان نزدیک به 1.9 میلیون نفر جمعیت دارد که حدود یک میلیون و 292 هزار نفر آن واجد شرایط رای دادن هستند و از این تعداد یک میلیون و 7142 نفر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کردند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار