رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت؛

از آغاز انتخابات شاهد حضور گسترده مردم خوزستان پای صندوق‌ها هستیم

از ابتدای وقت امروز با شروع فرآیند رای گیری شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات استان هستیم
کد خبر: ۴۲۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ 19 May 2017
رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: از ابتدای وقت امروز با شروع فرآیند رای گیری شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات استان هستیم.

 
دکتر علی‌حسین حسین‌زاده در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی اظهار کرد: از ساعت 8 صبح امروز که با دستور وزیر کشور انتخابات در سراسر کشور آغاز شد ما شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای در تمام استان هستیم.

وی افزود: بحمدلله مردم خوزستان توانستند با حضور پای صندوق‌های رای حماسه دیگری رقم بزنند و جلوه‌گر نظام مردم‌سالار ایران اسلامی باشند.

حسین زاده با اشاره به تعداد کل شعب اخذ رای در خوزستان، تصریح کرد: در استان 3720 شعبه پیش‌بینی شده بود که از این میزان 2794 شعبه اخذ رای به صورت ثابت و 926 شعبه به صورت سیار به کار رای‌گیری مشغول هستند.

رییس ستاد انتخابات خوزستان اظهار کرد: تعداد کل افراد و عوامل اجرایی شامل هیات‌های نظارت، هیات‌های اجرایی، نیروهای انتظامی و امنیتی جمعا حدود 60 هزار نفر هستند که مشغول به کار هستند.

 حسین زاده در خصوص تعداد شهرهایی که در سطح استان انتخابات را برگزار می‌کنند، عنوان کرد: انتخابات استان در 76 شهر و 2114 روستای استان و همچنین انتخابات الکترونیک در چهار شهر استان به صورت پایلوت برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار