شاهرخ دولتخواه درگفتگو با تابناک:

فعالیت رستورانها و اغذیه فروشان در ماه رمضان ساماندهی می شود

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پاوه گفت:در ماه مبارک رمضان فعالیت تمام رستورانها و اغذیه فروشان در این شهرستان ساماندهی می شود.
کد خبر: ۴۲۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 16 May 2017
شاهرخ دولتخواه  در گفتگو با خبرنگار تابناک از پاوه اظهار داشت:جلسه در خصوص نحوه فعالیت رستورانها و اغذیه فروشان در سطح شهرستان در ماه مبارک رمضان و تاکید بر لزوم رعایت شئونات اسلامی جهت نظارت و هماهنگی بیشتر با سایر دستگاهای مربوطه برگزار شد که پس بحث و رایزنی مصوباتی جهت اجرایی شدن داشت.

وی خاطر نشان کرد:مقرر گردید که در ورودی و خروجی شهر پاوه و در شهرهای نوسود،نودشه و باینگان یک واحد صنفی رستوران با توجه به حفظ شئونات اسلامی جهت سرویس و خدمات دهی به مسافران و با مجوز فعالیت نمایند.

دولتخواه افزود:در ایام ماه مبارک رمضان گشت های مشترکی با حضور نمایندگان دستگاههای مربوطه به صورت روزانه و هفتگی از واحد های صنفی مجوز دار بازدید به عمل می آورند و واحد هایی که خودسرانه و بدون هماهنگی اقدام به به پخت غذاهای دودزا نمایند توسط اماکن نیروی انتظامی پلمب خواهند شد.

وی تاکید کرد:به دلیل حفظ شئونات ماه مبارک رمضان کلیه واحدهای غذاخوری و بین راهی باید در این ایام تعطیل باشند و واحد های صنفی که اغذیه فروشی دارند جهت فعالیت و پخت حلیم باید با مجوز اتاق اصناف اقدام به فعالیت نمایند.

گفتگو از صهیب زربان
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار