مشارکت حداکثری در انتخابات موجب یأس و ناکامی دشمنان می‌شود

دبیر کمیته دانشجویان ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در کرمانشاه گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سبب یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 14 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر ،احمد عباسی، در خصوص اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو اظهار داشت: مشارکت عمومی در همه کشورهای جهان بمنزله پشتوانه اجتماعی مردم در آن حکومت است.

وی با بیان اینکه مردم رکن اصلی در جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند، گفت: موضوع اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات جمهوری اسلامی ایران دوچندان است.

عباسی در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف حضور مردم را در صحنه ها اجتماعی، خصوصا انتخابات بسیار حائز اهمیت بیان فرمودند.

وی گفت: در این برهه حساس زمانی که دشمنان  نظام در پی تلاش برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند و تلاش می‌کنند ملت را به هر طریق ممکن از انجام این امر واجب منصرف کنند، ملت غیور و پرشور ایران و بخصوص دانشجویان و جوانان به عنوان قشر فرهیخته و آزاد اندیش جامعه باید در این امر، بصیرت لازم را به کار ببندند.

عباسی بیان کرد: همه مردم با بصیرت و هوشیار جمهوری اسلامی ایران با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت، با ناکام گذاشتن بد خواهان این مرز و بوم لبخند را بر چهره مقام معظم رهبری بیاورند و قطعا شرکت در انتخابات یکی از موارد مهم در این زمینه است.

وی گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت تغییر وضع موجود به نفع مردم، بر خود واجب دانستم بنابر توصیه بزرگان استان مسئولیت کمیته مذکور را برعهده بگیرم و لذا از تمامی دانشجویان استان که به گفتمان کار و کرامت معتقداند در جهت توسعه و تفهیم این نوع راهبرد که راه برون رفت کشور از چالش های پیش رو می‌باشد دعوت میکنم تا با حضور و فعالیت خود آنچه را که وظیفه خود در ادای تکلیف به ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران می دانیم عمل کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار