رئیس اتحادیه خرازی‌فروشان:

صنف خرازی زخم‌خورده عبور کالاهای تقلبی از مرزهای کشور است/ جلوی واردات کالاهای دارای مشابه تولید داخلی گرفته شود

رئیس اتحادیه خرازی‌فروشان با بیان اینکه صنف خرازی زخم‌خورده عبور کالاهای تقلبی از مرزهای کشور است، گفت: باید جلوی واردات کالاهای دارای مشابه تولید داخلی گرفته شود.
کد خبر: ۴۲۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 13 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدحسین دکمه‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضع بازار خرازی در کشور اظهار کرد: رکود تمام بازار را تحت تأثیر خود قرار داده و مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: جریان واردات کالا به داخل کشور نیاز به اصلاح و ساماندهی دارد و باید ساختار آن متناسب با تولید داخل و توانایی کشور اصلاح شود.

رئیس اتحادیه خرازی‌فروشان با تأکید بر اینکه صنف خرازی با واردات در ارتباط بوده، اضافه کرد: برخی از صنوف مانند خرازی زخم‌خورده عبور کالاهای تقلبی از مرزهای کشور هستند و این امر مشکلاتی را برای فعالان این صنف ایجاد کرده است.

دکمه‌چی با اشاره به اینکه متأسفانه اجناس خارجی وابسته به خرازی وارد بازار شده که غیراستاندارد هستند، تصریح کرد: این معضل در گذشته مشکلات زیادی برای خریداران و فروشندگان ایجاد کرده بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با افزایش نظارت‌ها سایه این اجناس بر بازار کم‌رنگ شده است و این اقلام کمتر در بازار دیده می‌شوند، اظهار کرد: ساماندهی واردات و برخورد با واردات کالاهایی که در داخل کشور مشابه آنها تولید می‌شود، به حمایت از تولید ملی معنا و مفهوم می‌بخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار