زباله‌ها به هیچ عنوان آب سراب قنبر را آلوده نمی‌کند

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه به هیچ عنوان آلودگی زباله‌ها وارد منبع تامین آب سراب قنبر نمی‌شود، گفت: به صورت 24 ساعته کیفیت آب این منبع را با پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایش می‌کنیم.
کد خبر: ۴۱۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 07 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،اسدالله صادقی با اشاره به صحبت‌هایی که در خصوص دفن زباله و خصوصا زباله‌های بیمارستانی در محدوده سراب قنبر مطرح است، اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم آب این منبع سالم است و مرتب آزمایش می‌شود.

وی افزود: محل دفن زباله کیلومترها از منبع تامین آب فاصله دارد و در منطقه کوهستانی واقع شده و به هیچ عنوان شیرابه زباله وارد منبع تامین آب نمی‌شود.

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تاکید کرد: به علاوه شرایط این منطقه از نظر زمین شناسی بگونه‌ای است که نفوذ شیرابه به داخل زمین نداریم، چون این محدوده سنگی و کوهستانی است.

صادقی در خصوص کیفیت آب خام سراب قنبر به مردم اطمینان داد و یادآوری کرد: آبی که برای شهر از سراب قنبر تامین می‌شود به صورت 24 ساعته، با پیشرفته‌ترین تجهیزات و با 
کمک نیروی انسانی متخصص پایش و آزمایش می‌شود و تاکنونی موردی از آلودگی در آن مشاهده نشده است.

وی از وضعیت خوب آب سراب قنبر در سال جاری هم یاد کرد و ادامه داد: اخیرا کار لایروبی خود سراب نیز انجام شده است.

این مسئول از مردم خواست از توجه به  شایعات در این خصوص خودداری کنند.

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه در هر صورت مقرر شده محل دفن زباله از سراب قنبر جابجا شود، اظهار کرد: این کار مدتی است انجام شده و فقط بخشی از زباله‌های بیمارستانی باقی مانده که قرار است محل دفن این زباله‌ها نیز جابجا شود. 



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار