رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین:

دولت جلوی واردات خودروهای خارجی را بگیرد/ تعرفه واردات کالا به کشور افزایش یابد

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین گفت: دولت باید جلوی واردات خودروهای خارجی را بگیرد و تعرفه واردات کالا به کشور افزایش یابد.
کد خبر: ۴۱۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 01 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، اسدالله عسگراولادی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس درباره وضع روابط ایران و چین اظهار کرد: به هیچ عنوان نباید کالاهای مشابه تولید داخل، از خارج وارد ایران اسلامی شود.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی و صنعتی کشور را باید برای تولید کالاهای مصرفی در داخل کشور تقویت کنیم تا نیاز کشور در این حوزه را از خارج وارد نکنیم.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین با بیان اینکه باید جلوی واردات خودرو را بگیریم، تصریح کرد: متأسفانه در خیابان‌های تهران و شهرهای مختلف خودروهای گران‌قیمت خارجی زیاد مشاهده می‌شود و نباید اجازه ورود این خودروها را داد.

عسگراولادی با اشاره به اینکه با این روش‌هاست که می‌توانیم با حمایت از تولید ملی و به تبع آن اشتغال‌زایی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی روی پای خود بایستیم، افزود: با افزایش تعرفه واردات باید جلوی ارزانی واردات انواع کالا را به داخل کشور گرفته و آن را ساماندهی کنیم.

وی اظهار کرد: توجه به تولید ملی، رونق اقتصادی را به همراه دارد و کاهنده درصد بیکاری در جامعه است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین افزود: این امر به اقتصاد کشور رونق می‌بخشد و مبارزه جدی با قاچاق کالا و ساماندهی واردات از دیگر راه‌کارهای لازم برای تحقق سیاست ارزشمند اقتصاد مقاومتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار