جسد پیرمرد ۸۳ ساله کنگاوری در رودخانه گاماسیاب پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگاور از پیدا شدن جسد پیرمرد ۸۳ ساله کنگاوری پس از ۱۰ روز از مفقود شدن وی در رودخانه گاماسیاب خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 29 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،علی اکبر جمالی ، از کشف جسد پیرمرد ۸۳ کنگاوری در رودخانه گاماسیاب خبر داد و گفت: این فرد حدود ۱۰ روز پیش از منزل خارج و مفقود شده بود که هم‌اکنون جسد وی در گاماسیاب پیدا شد.

وی تصریح کرد: پس از مفقود شدن این پیرمرد و تماس با نیروهای هلال احمر برای یافتن وی، بلافاصله جستجو آغاز  و جستجوهای اولیه صورت گرفت اما هیچ اثری از وی به دستنیامد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنگاور خاطرنشان کرد: طی روز گذشته و پس از حدود ۱۰ روز از مفقودی فرد مذکور، ما مرکز هلال احمر شهرستان تماسی گرفته شد و از پیدا شدن جسد این پیرمرد در رودخانه گاماسیاب خبر دادند.

وی افزود: پس از اعزام نیروهای هلال احمر به محل اعلام شده، جسد مذکور در منطقه معروف به پاقلا رودخانه گاماسیاب پیدا و به پزشکی قانونی برای بررسی های بیشتر تحویل داده شد.

جمالی گفت: فرد مذکور از اهالی روستای ده کهنه کنگاور بود که حدود ۱۰ روز پیش به مقصد روستای دهلر از خانه خارج شده بود اما دیگر به منزل بازنگشت و هم اکنون و پس از ۱۰ روز جسد وی از منقه پاقلای روستای دهلر در رودخانه گاماسیاب پیدا و از آب گرفته شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار