مدير اداره درآمد شهرداری قزوين خبر داد

اختصاص 20 درصد هديه به مؤديان خوش حساب در قزوین

مدير اداره درآمد شهرداری قزوين گفت: هديه 20 درصدی به مؤديان خوش حساب اختصاص می‌يابد.
کد خبر: ۴۰۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 15 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین، شیوا شهرام‌فر اظهار داشت: شهروندان می‌توانند تا پایان خرداد ماه سال جاری با پرداخت عوارض کسب و پیشه از 20 درصد هدیه خوش حسابی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این هدیه خوش حسابی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین به شهروندان اختصاص می‌یابد، عنوان کرد: بر اساس این مصوبه شهروندان در صورت پرداخت عوارض سالیانه کسب و پیشه در سه ماهه اول، دوم و سوم هر سال به ترتیب مشمول هدیه خوش حسابی 20، 15 و 10 درصد می‌شود.

مدیر اداره درآمد شهرداری قزوین تصریح کرد: در سه ماهه پایانی سال هم عوارض به صورت کامل محاسبه و دریافت می‌شود.

شهرام‌فر با اشاره به اینکه عوارض کسب و پیشه بر اساس ماه‌های فعالیت و به صورت سالیانه محاسبه می‌شود، گفت: دارندگان پروانه کسب می‌توانند با مراجعه به مناطق سه‌گانه شهرداری از میزان بدهی خود مطلع و با واریز آن مشمول هدیه خوش حسابی شوند.

این مسؤول با بیان اینکه عوارض صدور مجوز افتتاح پروانه کسب در محل‌های کسب و پیشه در صورتی که با ضوابط شهرسازی و قوانین جاری مغایر نباشد، فقط یک بار از متقاضی دریافت می‌کنند، مطرح کرد: در صورتی که دارنده پروانه کسب نسبت به انتقال محل کسب خود اقدام کنند و قیمت منطقه‌بندی محل قبلی بیشتر باشد، عوارض صدور مجوز افتتاح پروانه کسب برابر تفاضل عوارض این دو محل محاسبه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار