مالکان محدوده بازار زرگرها برای تامین امنیت، نگرانی نداشته باشند

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: پس از آتش سوزی سقف تعدادی از مغازه های بازار زرگرها، پلیس با اقتدار در منطقه حضور دارد تا از هرگونه سرقت احتمالی و سو استفاده مجرمان جلوگیری کند، از این رو مالکان محدوده بازار برای تامین امنیت، نگرانی نداشته باشند.
کد خبر: ۴۰۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 09 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، بخشی از بازار زرگرهای کرمانشاه ساعت 15:30 روز جمعه دچار آتش سوزی شد و ماموران آتش نشانی با تلاشی چهار ساعته حریق را خاموش کردند.سرهنگ "رضا شیرزادی" در خصوص این حادثه گفت: ماموران یگان امداد، مرکز فوریت های پلیسی 110 و کلانتری یازده مرکز پس از وقوع این حادثه به سرعت وارد عمل شدند و نظم را در منطقه برقرار کردند.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه ماموران انتظامی پس از وقوع حادثه از تردد خودروها و شهروندان در بازار سنتی کرمانشاه و محدوده خیابان مدرس جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه ماموران انتظامی کماکان در منطقه حضور دارند و از تردد افراد و خودروها جلوگیری می کنند، تاکید کرد: پلیس با اقتدار در منطقه حضور دارد تا از هرگونه سرقت احتمالی و سو استفاده مجرمان جلوگیری کند، از این رو مالکان محدوده بازار برای تامین امنیت، نگرانی نداشته باشند.

سرهنگ شیرزادی اعلام کرد: برقراری مجدد تردد در محدوده خیابان مدرس و بازار زرگرها منوط به تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه آتش سوزی بازار زرگرهای کرمانشاه خسارت جانی نداشته است، گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه اکنون از تردد افراد در اطراف دیوار های آسیب دیده و مغازه های تخریب شده جلوگیری می کنند تا مانع بروز حادثه های بعدی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار