اجرای طرح کیفی‌سازی نان در مازندران

کد خبر: ۴۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 28 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ربیع فلاح جلودار در نخستین جلسه کارگروه خرید تضمینی گندم استان اظهار داشت: با توجه به این‌که مازندران به عنوان پایلوت ارتقا کیفیت نان در سطح کشور انتخاب شده است، بانک‌ها کمک کنند تا تسهیلات لازم جهت بهسازی فضای محیطی و دستگاه‌های تولید نان به واحدهای نانوایی ارائه شود.

وی، افزود: لباس متحد الشکل، بهداشت فردی و محیطی و آموزش نانوایان در ارتقا کیفیت نان مهم بوده و باید با جدیت دنبال شود.

فلاح با اشاره به این‌که گندم مازندران از کیفی‌ترین گندم‌های ایران است، تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح پایلوت کیفی سازی نان مازندران یک مدل و الگوی مطلوب برای سایر استان‌های کشور باشد.

استاندار مازندران، با اشاره به عزم دولت در خرید تضمینی گندم، تاکید کرد: باید نان با کیفیت مطلوب به مردم استان، مسافران و گردشگران ارائه شود.

وی به طرح رتبه بندی واحدهای نانوایی اشاره کرد و گفت: وضعیت بهداشت نانوایی‌ها، وضعیت ماشین آلات و لوازم نانوایی‌ها، امکانات ذخیره‌سازی و نگهداری آرد، مهارت شغلی و کیفیت نان از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی واحدهای نانوایی در طرح رتبه بندی کردن نانوایی‌های استان است.

فلاح، به اجرای سامانه حمل یکپارچه و واحد آرد در استان تاکید کرد و گفت: فرمانداران، مقدمات لازم در پیاده سازی این طرح را تمهید کنند.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حمل یکپارچه آرد در 4 شهرستان رامسر، تنکابن، گلوگاه و بهشهر در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار